Internetowe Konto Pacjenta (IKP) ma każdy, kto ma PESEL. Korzystając z niego, wiele spraw związanych ze zdrowiem załatwisz online.
Dowiedz się więcej o Internetowym Koncie Pacjenta
Jak się zalogować na IKP
Zalogować się na Internetowe Konto Pacjenta możesz poprzez:
- profil zaufany
Sprawdź, jak założyć profil zaufany
Z możliwości potwierdzania profilu zaufanego za pośrednictwem bankowości elektronicznej mogą korzystać klienci: PKO Bank Polski SA, Santander, Pekao SA, mBanku, ING Banku Śląskiego, Alior Bank, Millennium Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, BOŚ oraz platformy Envelo.
- konta internetowego w PKO BP (iPKO lub Inteligo), w PKO SA lub konta w banku spółdzielczym, a teraz także w BOŚ
Wybierz ikonę właściwego banku i zaloguj się tak, jak w przypadku logowania do systemu bankowości elektronicznej.
- dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (e-dowodu) lub
- kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Teraz jesteś już na Internetowym Koncie Pacjenta i możesz np.:
- wpisać numer telefonu i adres e-mail do wysyłki e-recept i e-skierowań
- upoważnić kogoś do wglądu w Internetowe Konto Pacjenta na przykład po to, by odbierał Twoje e-recepty i sprawdzał terminy Twoich wizyt
- sprawdzić historię zdrowotną Twojego niepełnoletniego dziecka
- zarejestrować się na szczepienie przeciw COVID-19 lub zmienić termin szczepienia.