Pierwszy raz do aplikacji mojeIKP logujesz się:
- profilem zaufanym. Dowiedz się jak założyć profil zaufany
- kontem bankowym (w PKO BP, Pekao SA, BOŚ, BNP Paribas, VeloBanku, Crédit Agricole, mBanku, Banku Millennium, ING Banku Śląskim, Banku Spółdzielczym w Brodnicy lub banku spółdzielczym z Grupy BPS, Kasie Stefczyka)
- przy użyciu e-dowodu osobistego. Niezbędny jest do tego nowy dowód osobisty z warstwą elektroniczną, telefon z czytnikiem NFC oraz aplikacja eDO App
- przez aplikację mObywatel.
Profil zaufany jest ważny przez trzy lata. W czasie pandemii wszystkie profile zaufane były przedłużane automatycznie.
Kiedy zmieniasz telefon
Ponieważ aplikację możesz mieć w jednym czasie najwyżej na trzech urządzeniach mobilnych, zmieniając telefon:
- wejdź na Internetowe Konto Pacjenta
- usuń ze swojego profilu stare urządzenia lub na starym telefonie skorzystaj z opcji „Odłącz aplikację od swojego IKP” dostępnej w menu aplikacji
Inaczej możesz mieć problem z zalogowaniem się na nowym urządzeniu.
Na nowym telefonie logujesz się jak za pierwszym razem i ponownie musisz ustalić swój PIN.
Kiedy ponowne logowanie
Po dwóch latach użytkowania aplikacja poprosi Cię o ponowne zalogowanie się tak, jak przy instalacji. To działanie dla Twojego bezpieczeństwa. Dostaniesz powiadomienie, kiedy należy to zrobić.
Jeśli nie zrobisz tego w terminie, aplikacja zostanie odłączona, stracisz dostęp do swoich danych i przestaniesz otrzymywać powiadomienia. Odzyskasz to po potwierdzeniu tożsamości.
Internetowe Konto Pacjenta i mojeIKP to bezpłatne i bezpieczne aplikacje, które są bramą do cyfrowego zdrowia. Sprawdź, co załatwisz dzięki każdej z nich.