Żeby zapisać się na szczepienie przeciw COVID-19 jako osoba dorosła, możesz:
- otworzyć aplikację mojeIKP: zalogować się, wejść w kategorię e-zdrowie, kliknąć na skierowanie i wybrać „Umów szczepienie” (na samym dole e-skierowania). Ściągnij aplikację mojeIKP na telefon
- zadzwonić na bezpłatną infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989 w godz. 7.00-20.00
- skontaktować się z wybranym punktem szczepień Znajdź punkt szczepień
- zapisać się poprzez e-rejestrację dostępną na stronie głównej pacjent.gov.pl: logujesz się poprzez profil zaufany lub e-dowód lub konto banku. To ostatnie dostępne jest dla osób, które mają konto internetowe w Banku Spółdzielczym w Brodnicy lub banku spółdzielczym z Grupy BPS, ING Banku Śląskim, Kasie Stefczyka, BOŚ, PKO BP lub Pekao SA, BNP Paribas, VeloBanku, Crédit Agricole, mBanku, Banku Millennium. Sprawdź, jak założyć profil zaufany.
Umówić dziecko na szczepienie można:
- poprzez aplikację mojeIKP: sprawdź, jak najszybciej umówić dziecko na szczepienie: otwierasz aplikację, przełączasz się na konto dziecka, wchodzisz w kategorię e-zdrowie, następnie klikasz na e-skierowanie i umawiasz szczepienie (na dole)
- dzwoniąc na bezpłatną infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989 w godz. 7.00-18.00
- kontaktując się z wybranym punktem szczepień Znajdź punkt szczepień.
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szczepienia